Subject: Kohtla-Järve linna Sompa linnaosa jalg- ja jalgrattatee eelprojekt
From: "Karel Vergi K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 17:23:40 +0200

Tere,

Koostame Kohtla-Järve Linnavalitsuse tellimusel Kohtla-Järve Sompa
linnaosas jalg- ja jalgrattetee eelprojekti. Paralleelselt koostatakse ka
samas mahus detailplaneeringut „KOHTLA-JÄRVE LINNA, SOMPA LINNAOSA, ÜLASE
TÄNAVA JA JÕHVI - EREDA TEE ULATUSES LINNA HALDUSPIIRIDE VAHEL JALG-JA
JALGRATTATEE MAA-ALA DETAILPLANEERING“ (K-Projekt töö nr 22176A).

Edastan jalg- ja jalgrattatee eelprojekti teile kooskõlastamiseks.

Dokumendid on allalaetavad lingilt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ErsRu16YCmRGrSy2eI6UAnwBCKMQ_DGlVSE
XrF7RRuuLaw?e=phOqNg>  2024-01-16 Eelprojekt

Lugupidamisega

Karel Vergi, MSc
projektijuht
mob: +372 5057035
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>